Własne życie bloga

W kwestii moich własnych refleksji o tym co tutaj ostatnio wyczyniam. Przypomniało mi się jaką miałam ogólną wizję w momencie zakładania bloga – będzie dotykał spraw polityczno-społecznych, może co jakiś czas pojawi się na nim recenzja. Teraz widać, że to co miała być tylko tłem, stało się motywem przewodnim. Blog zaczął żyć własnym życiem, nie oglądając się na to co ja sobie wcześniej obmyśliłam. Sama jestem ciekawa w którym kierunku teraz pójdzie. Ale nie ukrywam, sprawia mi to coraz większą frajdę.

Jedna odpowiedź to “Własne życie bloga”

  1. Ja Ci dam sprawy polityczno-społeczne! 😛

Skomentuj

